2017. november 30., csütörtök

Novemberi bevásárlótáska

Még egy hónap, és még ezer kattintás. Meg vagyok hatva.
Ebben a hónapban úgy istenigazából beindult az egyetem, így viszonylag kevesebbet tudtam olvasni. Cserébe viszont több filmet és sorozatot letudtam, mivel azt nagyszerűen lehet tervrajz-rajzolás közben csinálni, és úgy a munka sem olyan unalmas. Íme hát, mi mindent csináltam novemberben.

Beszerzett könyvek:

Sarah J. Maas - Empire of Storms (Viharok birodalma, vééééégre végre elő lehetett rendelni)
Sarah J. Maas - A Court of Mist and Fury (Köd és harag udvara, hogy én mennyire rég óta várok erre magyarul is)
Böszörményi Gyula - Nász és téboly (Ambrózy báró esetei 4.)
Agatha Christie - Gyilkosság az Orient Expresszen (ugyan már megvolt, de kellett nekem a filmes borítós kiadás, olyan szép)
Margaret Atwood - Alias Grace (Mikulás-ajándék, zóval hivatalosan még nem az enyém 😉 )
Stephanie Garber - Caraval (szintén vár még hatodikára)

Elolvasott könyvek:

Agatha Christie - Gyilkosság az Orient Expresszen (az összehasonlításom a filmmel itt olvashatjátok)
Sarah J. Maas - A Court of Mist and Fury (Huszadikán volt Rhys szülinapja, így megünnepeltem egy jó kis újraolvasással. A trilógiáról itt írtam.)
Jennifer L. Amentrout - The Return (egy ideje már porosodott az ebookjaim között)


A hónapban megnézett sorozatok:
Game of Thones 4.-5. évad
Outlander 1. évad

A hónapban megnézett filmek:
Justice League (az összehasonlítását a Thor: Ragnarökkel itt olvashatjátok)
Gyilkosság az Orient Expresszen (2010)
Gyilkosság az Orient Expresszen (2017)
Avengers (a tegnap megjelent Infinity War trailertől annyira bezsungtam, hogy muszáj volt megnéznem újra vagy az ötvenedik alkalommal is)

Amire decemberben várok:

Könyvek:
V. K. Bellone - Felvont vitorlák (Meridia 1.)
George R. R. Martin - A Feast for Crows (A Song of Ice and Fire 4.)
Cassandra Clare - Árnyak ura (Gonosz fortélyok 2.)
Julie Kagawa - The Iron Knight (Vastündérek 4.)
Érints meg! ...lelki cseppek hétköznapokra
Julianne Donaldson - Edenbrooke örököse

Sorozatok:
Outlander 2. évad
Agents of S.H.I.E.L.D 5. évad
Alias Grace
A szolgálólány meséje

Filmek:
Star Wars - Az utolsó jedik
Bright (Netflix)
Jumanji - Welcome To The Jungle
The Greatest Showman
Pitch Perfect 3.


Ennyi lenne a novemberi összefoglalóm. Ugyan most nem tudtam annyit tenni, mint októberben, de most sem maradtam popkultúra nélkül. Hamarosan újra jelentkezem, már úton van a The Return kritikája Jennifer L. Armentrout-tól, és pár szösszenet az Outlander első évadáról.
Addigis könyvekben és jó filmekben gazdag időt mindenkinek.

Love, Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése