2018. január 31., szerda

Januári bevásárlótáska

Nos, épp hogy csak újra lett időm blogolni, már le is zárom ezt a hónapot. Ugyan lévén az egyetem lefoglalta az időm legnagyobb részét, azért hébe-hóba így is sikerült becsempésznem egy kis olvasást.

Ebben a hónapban csak egy könyvet sikerüt vennem:

Leigh Bardugo - Six of Crows

Tudom, tudom, ez nem sok, de mégiscsak több a semminél.
Elolvasni ugyan egyhamar még nem fogom, az olvasatlan könyveim listáját fogja gazdagítani. Legelőször szeretném végigolvasni a Grisha trilógiát is, ha jól tudom, ez valamennyire kapcsolódik hozzá. De olyan sok jót hallottam már róla, hogy semmiképp sem akarom kihagyni.

Olvasott könyvek januárban:

Ebből sem volt sok, és az is inkább csak ismétlés volt.
Ugyebár decemberben megjelent végre magyarul is Maas Empire of Storms-ja, így fogtam magam, és végigolastam a sorozat előző részeit is, ezúttal angolul. Nem tudom, hogy volt erre időm, de esténként, mikor már nem bírtam tanulni, néhány fejezetet bepréseltem, és valahogy elfogytak a könyvek. Most épp az Eos közepén járok (már az újraolvasásban), és tervezem, hogy amint a magyarul még meg nem jelent Tower of Dawn-nal is végeztem, csinálok egy Queen Maas dícsérete VOL2. extravaganzát. De az EoS-ról mindenképpen akarok beszélni, mert ez a könyv... ez kifacsart engem.

A sorozatokat hanyagolnom kellett ebben a hónapban, viszont a filmek terén kicsit haladtam. Miközben a projektemhez építettem a makettet, a háttérben időtöltésként lefuttattam a Harry Potter filmeket. Amilyen nagy volt az építenivaló, végig is értem az egész sorozaton. 
Az újdonságok közül is sikerült kipipálnom néhányat, közülük a (feledhető) Bright-ot és a (szintén nem túl mélyen szántó) Jumanji - Vár a dzsungel

Amelyik filmre februárban várok:
Black Panther
(Amire nem várok: A szabadság ötven árnyalata. Én kategorikusan elhatárolódom ettől a szeméttengertől, még azért sem nézem meg, hogy kritikát tudjak mondani róla. )

Ugyan a januárom nem volt túl termékeny, de a februárom már ígéretesebbnek néz ki. Leginkább azért, mert végre több időm lesz olvasni. Igyekszem befejezni a Maas-maratonom, aztán pedig csökkenteni a várólistám.
Addigis jó olvasást mindenkinek februárban.

Love, Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése